Plata comenzii se va efectua integral cu cardul bancar, în lei, prin procesatorul de plăți EuPlătesc. Plata se va efectua în baza facturii fiscale emise de către Asociația Corală Sanctus Pro Deo în conformitate cu disp. art. 155 din Codul Fiscal, factură ce va fi transmisă către client prin e-mail.
Potrivit prevederilor legale în vigoare, „consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 15 zile calendaristice lucrătoare de la primirea produsului”
Produsele care nu satisfac cerinţele dumneavoastră, vor fi expediate în starea în care au fost primite, printr-o firmă de curierat, înapoi la Asociația Corală Sanctus Pro Deo. Costul de transport pentru retur este suportat de către client. Nu avem posibilitatea de a prelua colete cu ramburs.
Dacă vă gândiți să returnați produsul, nu îl utilizați! Produsele vor fi expediate în forma lor originală, fără a fi deteriorate sau utilizate. Nu puteți utiliza produsele pe care le-ați primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumpărare. Dreptul de retragere există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a vă oferi 15 zile calendaristice de utilizare gratuită. (Text extras integral din site-ul Uniunii Europene). În cazul în care produsele care ajung la noi prezintă zgârieturi sau sigilii rupte ne rezervăm dreptul să refuzăm restituirea sumelor.
Pentru a returna comanda dumneavoastră vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la shop@sanctusprodeo.ro cu datele dumneavoastră.
Vă rugăm să ne informaţi în cazul în care aţi efectuat un retur. Contravaloarea mărfii returnate va fi restituita în 15 zile calendaristice de la momentul primirii acestei informaţii. În cazul în care nu primim această informaţie banii vă vor fi returnaţi în 15 zile calendaristice din momentul preluării produselor returnate.
Vă rugăm să respectaţi termenul prevăzut pentru înapoierea mărfii. Contravaloarea mărfii returnate va fi restituită prin transfer bancar.
Vă rugăm să păstraţi dovada de expediere a coletului returnat până la încheierea procesului de analizare a eventualei reclamaţii, iar în cazul mărfii returnate până la momentul rambursării banilor. Noua marfă comandată va fi expediată cu plata ramburs.